Innehåller reklamlänkar

Denna magiska smörgåstårtan som jag gjorde till Midsommar kommer ni få receptet på imorgon
Har ett gäng bilder från Midsommar som jag inte har delat med er. Tänker att det är lika bra att göra det nu innan det känns som att det är old news. Denna veckan bjuder på riktigt sommarväder och det syns. Jag har blivit så brun på endast några dagar. Det är nackdelen med att inte vara helsvensk. Jag har egentligen inget emot att bli brun men jag hatar linjer samt att jag vet hur mycket huden åldras när den blir brun och det är min största skräck. Samtidigt försöker jag tänka att jag vistas väldigt lite i solen till skillnad från många andra som ligger och pressar i solen samt åker utomlands. Är jätte noga med att återfukta huden varje dag men jag kan ändå inte låta bli att få dåligt samvete.


Överbelastade mitt ben under intervallträningen
För två veckor sedan när jag sprang (Tisdagar är mina intervalldagar) så överbelastade jag mitt vänsterben. Det ville inte släppa och satt i under flera dagar. Förra Tisdagen vågade jag inte spinga alls utan körde överkropp istället. Jag känner fortfarande av att allt inte är helt hundra med benet så planen idag är att köra överkropp på gymmet och avsluta med ett kortare intervallpass för att se hur benet reagerar. Är det något som jag absolut inte får skada så är det mina ben i och med att jag behöver kunna gå för att jobba med hundarna.

Bokat klipptid
Ikväll har jag styrelsemöte och innan det behöver jag få undan en massa jobb. Har även bokat in klipptid i början av nästa månad. Det var år sedan jag gick och klippte mig hos min frisör. Jag klipper alltid mig själv men nu är jag sugen på att få lite mer volym i håret samt bli av med alla kluvna toppar. Jag är extremt håröm så jag hatar när folk tar i mitt hår. När jag går till min frisör så tvättar jag alltid håret själv här hemma innan jag går dit för det värsta jag vet är schamponeringen. Men jag ser fram emot att få håret friskare. Försöker fortfarande få håret längre och har även börjat köra red-light i håret för att hjälpa till att stärka håret. Upplever att mitt hår har blivit mycket tunnare de sista åren vilket jag inte uppskattar!





