Det kan aldrig bli för mycket rosa

Innehåller reklamlänkar för Asos.se, Kicks.se & Lindex.se
Det kan aldrig bli för mycket rosa

Hollister

Regnet faller utanför fönsterna och kallt är det. Men det stoppar inte mig från att shoppa nya sommarkläder. Temat är helt klart rosa men vem hade förväntat sig något annat? Först ut är denna klänningen från Hollister med inbyggda shorts. Den är väldigt enkel vilket är lite ovanligt för mig. Jag brukar inte ha klänningar men smala axelband men jag kunde inte motstå den.

Det kan aldrig bli för mycket rosa

BH | String

När det finns rabatter så är inte jag den som säger nej. Har som ni vet handlat en hel del underkläder från Lindex de senaste. Jag har aldrig haft underkläder som sitter så skönt och bra som de från Lindex. Och ni vet att jag är en sucker för detaljer så det föll sig självklart. Nu behöver vi bara få varmare väder så att jag kan börja använda alla de nya kläderna som jag har köpt.

Det kan aldrig bli för mycket rosa

Buttermelt Glaze Highlighter Stix | Buttermelt Highlighter

Något som jag verkligen älskar är blush trenden. Får förmodligen tacka Sabrina Carpenter för det. Men jag har alltid älskat blush och har använt den långt innan det blev så trendigt. Tycker det gör ansiktet så mycket mer levande. Älskar nyansen på dessa två samt att de innehåller highlighter. För man kan aldrig ha för mycket highlighter. Har inte testat dom än men tänker at jag skriver en frist impression när jag har.

SKIMS finns nu på NK

Innehåller reklamlänkar för NK.se
SKIMS finns nu på NK

Är ni lika excited som jag över denna nyheten? Jag har velat testa Skims sen det kom ut men har aldrig varit sugen på att betala tullen. Nu behöver vi inte det för nu kan vi beställa eller köpa Skims direkt hos NK. Jag måste säga att jag blev positivt överraskad över hur stort utbudet är. Trodde inte att de hade fått in så mycket. Jag hade velat testa en bh som cirkulerar på instagram och har även sett att deras bodys ska vara helt amazing. Äger ni något från Skims och vad rekommenderar ni isåfall?

Bygelbh från Dorina


Detta inlägget innehåller annonslänkar

Idag fick jag hem denna underbara bh:n från märket Dorina. Jag har aldrig handlat från de märket tidigare men något säger mig att detta inte kommer bli den sista. Jag har en bygelbh sen tidigare och det är det enda som jag vill använda. Är så himla trött på allt som heter push-up och därför älskar jag bygel bh:ar. Men det kan vara svårt att hitta några som är fina. Det finns en risk för att dom kan se tantiga ut men efter sport:bh så är detta utan tvekan den bästa bh:n som man kan ha. Det som jag gillar med denna är att den har detaljer även på banden. Tycker det är så himla fult när man hittar en jätte fin bh men så är banden helt kala.

Den är otroligt bekväm och kommer vara perfekt för de vara sommardagarna. Den finns i vitt men också i svart om man föredrar det. Jag har hamnat i en riktig shoppingbubbla denna våren. Hittar så mycket fint överallt och så brukar det faktiskt inte vara för mig under denna årstiden. Nu väntar man bara på att det ska bli bra väder så att man kan börja använda allt som man köpt. Vilken typ bh:ar föredrar ni?