Adidas Addict

Innehåller reklamlänkar för Asos.se

Jag har aldrig ägt så här många sneakers på samma gång tidigare. Men nu har jag sneakers som lär räcka i ett par år framöver. Jag har alltid ägt ett par som jag haft 24/7 tills de är helt trasiga och då köper jag ett par nya. Men nu blir det ändring på det! Jag har köpt 3 nya sneakers, alla från Adidas naturligtvis! Ni borde veta att jag är besatt av Adidas vid detta laget. Min tanke är att ha dessa vid olika tillfällen.

Adidas Running – Runfalcon – Vita träningsskor

Adidas Running – Runfalcon – Vita träningsskor

Dessa vita är tanken att ha till vardags. Om vi ska åka och handla eller om jag ska ut och träffa en vän. Vita sneakers är ett måste. De funkar till precis alla outfits. Söta sommarklänningar som en avslappnad look. De var också så himla billiga. Jag köper sällan dyra skor då de slits ut och har inget andra handsvärde på samma sätt som en väska tex.

Adidas – Running – RunFalcon 5 – Persikofärgade och vita löparskor

Adidas – Running – RunFalcon 5 – Persikofärgade och vita löparskor

Älskar dessa! Efter att ha haft svart/vita Aidas sneakers i flera år så känns det så himla kul att ha några med färg. Dessa är precis som de ovan. Tänkt att ha till vardags. Precis som de vita så är dessa otroligt prisvärda. Så otroligt sköna och jag älskar verkligen färgen.

Adidas Running – RunFalcon 5 – Grå och rosa träningsskor

Adidas Running – RunFalcon 5 – Grå och rosa träningsskor

Dessa grå/rosa är tänkta att jag ska ha på mina hundpromenader. Jag försöker gå vägar med hundarna där det är så lite asfalt som möjligt. Främst för att jag tänker att det är skönast för hundarna. Men det betyder också att mina skor kommer bli smutsiga mycket fortare. Därför vill jag ha de ”fulaste” skorna till just hundarna.

Adidas Addict

Jag är så nöjd med mina köp. Det är på tiden att jag investerar i bra skor till mina fötter. De kommer också hålla betydligt längre då jag inte kommer gå i samma skor 24/7 som jag har gjort tidigare. Rekommenderar verkligen att ni tar er en titt då alla tre skorna kostar under tusenlappen.

SUPER HAUL | Shoppat för 10000 kr

Innehåller reklamlänkar för Asos.se, Aimns.se & Nelly.com

SUPER HAUL | Shoppat för 10000 kr

Förra veckan gick jag lite banans och shoppade loss ordentligt. I denna videon så visar jag upp all min shopping. Som alltid så finns allt länkat här nere. Hade blivit så glad om ni som kan kunde gå in på Youtube och tumma upp denna videon.

Rosa jacka
Bruna shorts
Beige shorts
Svarta shorts
Svarta leggings

Kollagen
Magnesium
MAXAT Splendid Sleep

Bikini topp
Bikini trosa
Sandaler
Sandaler med rosett
Adidas vita
Adidas gråa
Pyjamas

Birthday Weekend | Aimn Try On Haul Petite Leggings

Innehåller reklamlänkar för Asos.se & Aimn.se

Birthday Weekend
Aimn Try On Haul Petite Leggings

Häng med på en weekend vlogg! Vi firar min sambo som fyller år. Min mamma var gullig och bjöd ut oss till Nonno Antonio. Otroligt god mat och så trevlig personal. Rekommenderar verkligen. Jag öppnar även lite paket tillsammans med er och så provar jag Aimns nya leggings som är skapade för oss kortisar!

Receptet på min äpplekaka

Schampo för fett hår
Eyeliner
Dag & Nattkräm
Läppbalsam
Serum

Min nya kjol
Gula leggings
Bruna leggings
Svarta leggings

Mina favoriter från Asos

Innehåller reklamlänkar för Asos.se

Långklänning | Långklänning | Sandaler | Väska

Blus | Blus

Klänning | Klänning

Linne | Klänning

Mina favoriter från Asos

Det kommer in så himla mycket fint och jag älskar det. Är väldigt sugen på att beställa hem sandalerna. Tycker de såg så otroligt fina ut. Färgen gör också att de matchar till i stort sett alla outfits. Jag försöker alltid tänka att de jag köper ska fungera till flera olika outfits så att det inte blir liggandes. Hittar ni någon favorit bland dessa?

Årets första outfit och den är så söt

Innehåller reklamlänkar för Asos.com
Årets första outfit och den är så söt

Du hittar setet här

Årets första outfit är här och den är så kawaii! Jag blev kär i denna outfiten så fort jag såg den. Trodde aldrig att den skulle passa men där hade jag fel. Att få på sig storlek 40 kändes unreal. Jag älskar att det är ett set för då kan jag matcha kjolen och toppen med andra plagg som jag har här hemma. Jag känner mig så fin i denna outfiten och vet att ni förmodligen kommer tröttna för jag kommer ha den så mycket i sommar.

Årets första outfit och den är så söt

Jag vet att det är dumt att köpa nya kläder i år då de förmodligen inte kommer passa nästa år. Men samtidigt så vill jag känna mig fin i sommar. Och detta är första gången på många år som jag faktiskt tycker det är roligt att handla kläder igen. Så vi får se vad mer jag kommer hitta i år. Men denna outfiten kommer ni få se mycket av.