Ändrade planer – Ingen Aqua Blå

Planen var att vi skulle ut på Aqua Blå. Men Olivia blev sjuk och Anne-Marie kunde inte stanna så länge så vi ändrade om planerna. Och ärligt talat, ibland är det så skönt med ändrade planer. Vi hade en jätte mysig dag med god mat och kvällen avslutades med Master Of The Universe på bio.

En mysig Fredag | My life in Sweden


En mysig Fredag | My life in Sweden

Började min dag på gymmet där jag tränade överkropp. Var ledig från hundarna idag så efter gymmet gick jag hem och åt lunch. Duschade, sminkade mig och sedan var det dags för att Fredags städa. Alltid skönt med ett rent hem inför helgen. Min best-tea kom på besök för lite te och sedan gick vi och besökte Song Phinong som är en relativt nyöppnad thai/sushi restaurang. Ingen av oss hade ätit där tidigare men vi alla var riktigt nöjda med maten. Jag och Olivia delade på deras familjesushi vilket var 30 bitar sushi. Så galet god! Efter vår familjemiddag så blev det en kvällspromenad med Oliver, ett besök förbi Matmor och sedan avslutade vi kvällen med anime, Frieren: Beyond Journey’s End.

VLOGG | Firar 17 år tillsammans

Innehåller reklamlänkar för Asos.se, Aimn.se & Glowid.se

Jag är så himla glad över att jag vloggade denna dagen för vilken underbar dag det var! Ni får hänga med mig från tidig morgon till sent på kvällen. Det är allt från tandläkarbesök, gym, hundpromenader, firar 17 år tillsammans med min man och så ställer jag en viktig fråga till er som jag vill att ni ska svara på.

Dr. Ceuracle – Vegan Kombucha Tea Essence
Vinterjacka
COSRX – Ultra Light Invisible Sunscreen
Anua Rice – 70 Glow Collagen Mask
Lårhöga strumpor
Kjol
Tröja



VLOGG | En mysig Fredag

Innehåller reklamlänkar för Asos.se & Ginatricot.se

Idag får ni hänga med till gymmet där jag tränar överkroppen. Sen blir det en hel del hundpromenader. Jag visar upp min senaste shopping (ovanligt haha) och sen får ni faktiskt vara med lite när jag pluggar Japanska som jag har tagit upp igen efter ett långt break.

Skor
Kjol
Strumpor
Tröja
Kappa

VLOGG | Shopping, Hundpromenader, Bestiesmys, Haul

Innehåller reklamlänkar för Asos.se

Denna vloggen är inspelad under två dagar då jag upplevde att den hade blivit lite kort annars. Vet inte vad ni tycker om detta formatet? Min bestie har semester så hon kunde äntligen följa med på lite hundpromenader. Förr var hon alltid med mig och jag tror hundarna hade saknat henne väldigt mycket. Vädret var på topp och så även vår dag tillsammans. Vi gick ut och åt lunch för att sedan ta med oss te ut på den sista hundpromenaden med Luna.

Under dag två så åkte vi ut till Överby då jag skulle lämna tillbaka jackorna från HM. Jag valde att lämna tillbaka regnjackan också och beställa den i storlek S istället. Så mysigt att gå och titta i butiker även om vi inte köpte något. Det blev även lite fika på Biltema och sen handlade vi mat. Väl hemma så satt jag framför datorn och jobbade hela kvällen lång.

Skidvantar
Svart jacka
Regnjacka
Badskum
Badsalt
Hydra Lip Oil
Ljuslyktor