Ballerina Collection

Innehåller reklamlänkar för Aimn.se
Ballerina Collection

Aimn fortsätter att släppa nya plagg och färger. Aura var den senaste färgen och nu har vi två super fina rosa färger. Ni hittar den nya kollektionen här, Ballerina Collection. Jag älskar denna ljusa rosa färgen men förstå hur besviken jag blev när jag såg att de inte släpper färgen i mina favorit thights, Shape Seamless Petite Tights. Hade beställt dom direkt om de fanns i rosa *sad emoji*. Jag som har tjatat i månader på Aimn att de ska få in mer rosa. Förhoppningsvis så kommer de få in dom i mina favorit thights längre fram.

Ballerina Collection

Här kan ni se den andra rosa färgen som är mer peach. Super fin den också. Kollektionen är stor och ni kommer verkligen hitta alla olika typer av plagg och produkter. Jag hade behövt köpa toppar då jag bara har långärmade tröjor så jag ska titta lite mer på kollektionen och se ifall jag hittar något som faller mig i smaken.

Ballerina Collection

Efter en otroligt lång vinter där mina träningskläder har bestått av mörka färger så känns det väldigt kul att se så mycket färg. Jag älskar att matcha olika färger med varandra. Sist när jag var på gymmet så hade jag mina Aura leggings tillsammans med en rosa topp. Så fint. Kommer även börja använda mina gula leggings mer nu i och med att våren är här. Tycker rosa och gult är en så himla fin kombination.

Nu är det snart en vecka sedan jag var på gymmet… Först fick jag hålla mig borta på grund av mitt finger samt att jag tog bort en visdomstand. Hann träna fyra gånger innan jag blev sjuk. Börjar känna mig lite bättre men tror inte att jag kommer kunna träna något alls denna veckan. Saknar gymmet så fruktansvärt mycket men jag vet att det bästa jag kan göra är att vila upp mig ordentligt så att jag blir helt frisk innan jag börjar träna igen.

Bohemiskt: Spets och romantiskt

Innehåller reklamlänkar för Urbanoutfitters.com
Bohemiskt: Spets och romantiskt

Sunny | Blousson | Belle | Ruby

Anledningen till varför det har varit helt dött på mina sociala medier är för att jag blev sjuk i Fredags. Jag är inte ens förvånad med tanke på att allt bara går åt helvete detta året. För att trösta mig själv så beställde jag hem en ny väska som borde komma innan veckans slut. Jag har även börjat utöka min sommargarderob. Två av plaggen kan ni se här ovan. Jag beställde hem Sunny och Belle direkt när jag såg dom och jag ångrar det inte en enda sekund. Är sugen på att beställa hem Ruby också.

Bohemiskt: Spets och romantiskt

Bohemiskt: Spets och romantiskt

Zola | Gabriette | Samira

Något som jag har noterat är att maxiklänningar kommer vara jätte inne i år. De är verkligen överallt och jag upplever att många älskar att bära det. Jag själv är helt åt andra hållet. Desto kortare, desto bättre. Men jag ville ändå inkludera lite maxiklänningar. Jag tycker det är jätte fint på andra, men det är inte jag helt enkelt. Oavsett vad man tycker om så är jag säker på att många av oss kommer lyckas hitta en massa fint i vår/sommar.

Snygga väskor till våren

Innehåller reklamlänkar för Asos.se
Snygga väskor till våren

Elise

Nu märks det att våren är på ingång för det har kommit in så galet många snygga väskor! Jag älskar väskor. Jag hade aldrig kunnat ha en väska som jag stylar till alla mina outfits utan jag kan stå länge och fundera på vilken väska som jag vill ha till vilken outfit. Efter att endast ha köpt stora väskor så har jag äntligen börjat köpa små väskor. Tycker små väskor passar så mycket bättre till sommaren, beroende på vart man ska naturligtvis. Denna väskan älskar jag. Den känns unik i designen och passar lika bra till en klassisk kostym som till en vit sommarklänning.

Snygga väskor till våren

Snygga väskor till våren

Lucia

Vita eller ljusa väskor känns så underskattade. Tänker att denna väskan hade varit perfekt till en mönstrad maxi sommarklänning. Ni kunde se i min vlogg från Julafton att jag fick en liten vit väska från Polene av min man. Den väskan kommer jag använda så mycket i sommar. Kommer främst använda den till mina outfits som är lite mer cute och girly. Då väskan på bilden är lite större samt väldigt stilren så hade den fungerat lika bra till en enkel outfit som jeans och en vit t-shirt.

Hana

Jag älskar denna väskan! Den perfekta vardagsväskan. Ibland behöver man en väska där man får plats med allt. Datorn, kamera, plånbok, smink osv. Denna väskan kommer du få plats med allt. I och med den bruna färgen så ger den ett varmare intryck än vad en svart väska skulle göra. Jag tycker bruna väskor fungerar mycket bättre än svarta just för att de har ett mer varmt intryck.

Snygga väskor till våren

Toteväska

Denna väskan är så fin. I och med att väskan har rundade hörn så uppfattas den som mer avslappnad. Denna väskan skulle jag endast använda till en vardagsoutfit. Den går mer åt de bohemiska hållet så jag hade även kunnat styla den till härliga bohemiska outfit. Men jag hade inte använt den till en kostym. Då tycker jag att någon av de andra hade passat bättre. Men det finns inga regler när det kommer till outfit/styling.

Hinner inte lägga upp alla nyheter som kommer in nu

Innehåller reklamlänkar för Asos.se
Hinner inte lägga upp alla nyheter som kommer in nu

Ariel | Tula | Lina | Briella

Nu märks det verkligen att sommaren är på väg för jag hittar så mycket fina kläder att jag knappt hinner få ut inläggen. Som jag har skrivit tidigare så är det färg som gäller nu i vår/sommar. Pasteller är alltid återkommande men jag gillar även starka färger som denna röda. Maxiklänningar verkar vara populärare än någonsin.

Hinner inte lägga upp alla nyheter som kommer in nu

Hinner inte lägga upp alla nyheter som kommer in nu

Vit playsuit | Citrongul miniklänning | Miss Me | Citrongul | Ljusrosa

För den som ska på fest så är dessa fem perfekta. Stilrena och eleganta samtidigt som de har intressanta detaljer som lär fånga andras uppmärksamhet. Gillar man inte tyget som hänger från axlarna på de två klänningarna till höger så går det säkert att klippa av. Man ska inte vara rädd för att vara kreativ med de kläderna som man köper om de inte känns 100%.

Hinner inte lägga upp alla nyheter som kommer in nu

Brunrutigt set i oversize | Chokladbrunt set | Kakigrön midiklänning

Detta känns kanske lite åt det höstiga hållet men jag älskar det. Och som idag när regnet faller utanför då kanske man inte riktigt känner för att gå ut i en sommargul klänning. Jag älskar att Asos har en så stor variation på sina kläder. Det finns verkligen något för alla. Det är där jag shoppar 99% av alla mina kläder. Kvalitén är amazing, kundservicen, galet snabba leveranser och storlekar för petite eller om man är extra lång samt kurvig.

30% när du handlar för två eller fler varor

Innehåller reklamlänkar för Ellos.se
30% när du handlar för två eller fler varor

 Blus med volanger | Volangkjol

Det har kommit in så många vackra klänningar. Jag kan inte få nog. Jag använder aldrig svart. Yes we are back to 2016! Men de enda svarta jag äger är en anime hoodie, shorts och leggings. Jag tycker svart är så himla tråkigt. Därför är jag så glad att det har kommit in så mycket färg.

Multi | Prickig | Blommig

Något som kommer bli väldigt stort nu i vår och sommar är prickigt! Man kan redan se att flera hemsidor har fått in prickiga plagg. Själv så kommer jag hålla mig till blommigt då det är en så stor favorit för mig. Denna sommaren har jag lovat mig själv att klä upp mig! Även om vi bara ska iväg och handla. Sommaren är så kort och efter denna långa vintern så vill jag verkligen ta vara på varje fin sommardag som vi får.

30% när du handlar för två eller fler varor

30% när du handlar för två eller fler varor

Chiffongklänning | Maxiklänning | MaxiklänningMaxiklänning i chiffong | Cape med volanger

Något som är väldigt roligt är att ni just nu kan få 30% rabatt på dessa klänningarna och mängder med produkter med följande kod: ELLOSDAYS. *Gäller på varor märka med ELLOSDAYS när du handlar 2 eller fler varor t.o.m. 7/4. Se fullständiga villkor i kassan. Perfekt för er som behöver fylla på vårgarderoben.

Volangklänning med ballongärmar

Nu får vi hoppas att det kommer bli en riktigt fin och härlig sommar. Förra året var inte den bästa då det tog sån tid innan värmen kom. Men förhoppningsvis så blir det bättre i år. Jag ser fram emot att utöka min garderob vilket verkligen behövs. Hoppas kunna hitta en massa fina plagg.