Denna typen av kappor är riktiga klassiker. De kommer tillbaka år efter år och därför är det en fantastiskt basplagg att ha hemma i garderoben. Jag var tvungen att sälja min älskade kappa som jag knappt hann använda för att den blev alldeles för stor för mig så jag är ute efter en ny nu.
Visst såg dessa så galet mysiga ut? Jag har inte haft en morgonrock sedan jag var liten men jag blev så kär i den ljusa. Den ser så mjuk och mysig ut. De kommer i storlekar mellan 24-52 och priset är riktigt bra!
Sista sommarmånaden är här. Jag har börjat längta efter hösten. Det är de fina med våra årstider. Vi får längta och sakna. Dessa klänningarna känns perfekta för sensommaren. En liten smygstart inför hösten men samtidigt somrigt.
Jag har letat efter ett halsband i flera veckor. Som ni vet så använder jag aldrig smycken. Men efter att vi förlovade oss så kände jag att det var dags att utforska. Anledningen till varför jag aldrig har använt smycken tidigare är för att jag har känt att det skulle vara för tjejigt på mig. Men jag tycker det är så himla fint på andra så jag kände att nu är det dags att köpa lite smycken för att lyfta mina outfits.
Swarovski
Efter att ha kollat på ett flertal olika halsband både i butik och online så fastnade jag för detta halsbandet som jag hittade på Swarovskis rea. Jag insåg att när det kommer till smycken så är det precis som med väskor. Jag gillar de som kostar mer. Accessoarer är det också bra andrahandsvärde på, så det känns som en bra idé att köpa smycken som kostar mer.
Priset är naturligtvis inte det viktiga. Men jag vill inte ha smycken som ser billiga ut. Jag kommer nog alltid utgå från min förlovningsring och på så sätt ha en röd tråd genom alla smycken som jag köper. Jag har redan hittat några armband som jag tycker är riktigt fina men jag tänker att jag kan kanske önska mig det i födelsedagspresent. Det är faktiskt mindre än 2 månader tills jag fyller år!
Så otroligt snygga klänningar! Den första och den helrosa känns så jag 2023/2024. Nu känner jag mig lite tveksam. Men den första klänningen gillar jag verkligen. Den finns i vitt också men jag tycker att denna rosa är snyggare. Tänker att jag faktiskt borde beställa den och prova. Tycker även att resten av klänningarna är så fina. Har ni någon favorit?